آثار نامزد پنجاه و سومین دوره ی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

اخبار جشنواره ها | 10-دی-1402

آثار نامزد پنجاه و سومین دوره ی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در بخش‌های مستند، پویانمایی، داستانی و فیلم‌نامه توسط هیئت داوران معرفی شدند.


جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با هدف شناسایی، معرفی و حمایت از برترین آثار در عرصه فیلم و سینما (که دارای طراحی آموزشی هدفمند و کاربردی با بیان خلاقانه و اثربخش برای پشتیبانی از عرصه تعلیم و تربیت اسلامی می باشند)، بستری مناسب برای فیلم سازان، نویسندگان و تاریخ نگاران ملی و بین المللی است تا با به اشتراك گذاشتن همه ظرفيت‌ها، زمینه تحقق این هدف متعالی را برای کودکان و نوجوانان فراهم آورد.
فيلم آموزشی به لحاظ برخورداری از برجستگیهای زبان هنری، جذابيت ذاتی، تأثیر عميق عاطفی و هم‌زمان با آن، ارتقای روحيه‌ی كنجكاوی، پرسشگری، اشتياق به درك خويش و جهانِ پيرامون به‌وسیله‌ی رسانه و با تأثیر شگرف بر شكل‌دهی به ارزش‌ها و باورهای عميقِ عمل‌ساز، در موقعيتی اثربخش نسبت به اهداف برنامه‌ی درسی ملی قرار دارد. به همین منظور، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش، پنجاه و سومين دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را با اهداف زیر برگزار می‌کند.

جهت دانلود کلیک کنید:

نامزدهای بخش پویانمایی بین الملل

نظرات آثار نامزد پنجاه و سومین دوره ی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

نظرات دیگران درباره این پست
تا کنون هیج نظری برای این پست ثبت نشده است!
تنها اعضای سایت اجازه ارسال نظر دارند لطفا ابتدا وارد شوید